Benader je gerichte doelgroep

Social media kanalen zoals Facebook, Instagram en Linkedin zijn tegenwoordig niet meer weg te denken. Social mediagebruikers zijn dagelijkse bijna 2,5 uur kwijt aan het bezoeken van social media platformen. Met meer dan 2 miljard social media accounts wereldwijd zou het een gemiste kans zijn om dit niet mee te nemen in je online marketing.

Helemaal de bom kan voor jouw bedrijf een gepersonaliseerde social media marketing opzetten. Er wordt content geschreven die jouw doelgroep aanspreekt en waarbij de juiste mensen getriggert worden. Het doel hiervan is om jouw product of dienst te openbaren en om mensen fan te laten worden van jouw bedrijf.

Adverteren op Facebook

Een van de meeste gebruikte social media kanalen is Facebook. Tevens beschikken zij over een heel goed advertentieplatform waar wij al jouw producten of diensten goed op kunnen adverteren. Dankzij de advertentie tools die Facebook biedt kunnen we de juiste doelgroep targeten zodat de advertentie door de juiste mensen wordt gezien. Op deze manier verhogen de conversie en het aantal klanten.

Adverteren op Instagram

Adverteren op Instagram is een zeer goede manier om je naamsbekendheid te vergroten. Doordat Instagram werkt met visuele elementen zoals foto’s en video’s kan je een emotie aan je product hangen dat mensen triggert om meer te willen weten. Je kunt beter inspelen op gebeurtenissen en op die manier meer volgers genereren.

Door knoppen in je advertenties te plaatsen ga je met één klik naar het product of de dienst die je wilt promoten. Op deze manier kan je heel gericht je doelgroep bereiken.

Adverteren op Linkedin

Met wereldwijd meer dan een half miljard gebruikers is LinkedIn het grootste zakelijke sociale netwerk ter wereld en hét platform als het gaat om leadgeneratie binnen de B2B-markt. Linkedin Adverteren geeft je de mogelijkheid om heel campagnegericht te werk te gaan en echt jouw doelgroep te bereiken.

Meer weten over social media adverteren?